poniedziałek, 15 października 2012

Made with love

Witam :)

Niedawno dołączyłam do blogowego świata i jeszcze się nie pochwaliłam, że jestem szczęśliwą babcią pięciorga wnuków :)
Troje z nich mieszka w Irlandii. Prawie czteroletnia Natalka i 2 - miesięczna Alicja - córeczki mojej córki Kingi i trzy i pół letni Konrad syn mojego syna Artura :)  Mateuszka i Miłoszka , synów Madzi już poznaliście :)
Natalka prosiła mnie o uszycie plecaczka - miał być zielony z malinką - jej ulubionym owocem :)
Wzór podpatrzyłam tutaj. Dodałam tylko kieszonkę w środku, a krótszą część szelek z metalowymi kółeczkami  wszyłam u dołu plecaczka, bo myślę, że tak będzie wygodniej dla dziecka.




Malinka przypomina bardziej truskawkę, ale naprawdę starałam się :)








A tak wygląda z tyłu.








To co uszyłam dla Alicji i Konradka pokażę wkrótce :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia :)
Wiesia.









11 komentarzy:

  1. Plecaczek jest śliczny:))))Na pewno wnusia będzie szczęśliwa:)Widać, że uszyty z miłością:) Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz się martwić, że malinka wygląda troszkę jak truskawka bo i tak plecaczek jest słodki ;-) Natalia będzie zachwycona prezentem od babci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Plecak wyszedł Ci niezwykle piękny. i te detale zachwycają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, jeśli mogę pomóc, pisz do mnie :) Ja od Ciebie będę uczyć się gotowania, Twoje przepisy są wspaniałe!!!

      Usuń
  6. Plecaczek jest taki slodziutki, bardzo mi sie podoba jego wykonanie z dbaloscia o kazdy najdrobniejszy szczegol.
    usciski
    ps: odnosnie Twojego pytania, tak oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i uściski dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło, będzie zapewne wiele radości, ja mam 2 wnuków...pozdrawiam Wiesiu cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny plecaczek,ta słodka malinka bardzo pasuje do zielonego sztruksu -zdolna z ciebie Dziewczyna.Wnuków to Ci bardzo zazdroszczę,ale tak to jest jak się ma jedynaka, mniejsze szanse na zostanie babcią.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne rzeczy uszyłaś! jestem zachwycona! i podobają mi się zdjęcia w kolorowym wyzwaniu w następnych postach:) bo ja tak idę do tyłu czytając Twój blog:)serdecznosci zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń