poniedziałek, 10 grudnia 2012

Dobry Wiatr

Witajcie Kochani :)

Za oknem śnieżnie i zimno, a u mnie powiało ciepłym, dobrym wiatrem , a to za sprawą wspaniałej książki , której autorami są Monika i Sebastian :)
"Dobry Wiatr" to druga część Subiektywnego Przewodnika po Małych Przyjemnościach i tak samo jak "Czas Odnaleziony" zachwyca od pierwszego przeczytanego słowa!
Monika przepięknie opisuje wrażenia z miejsc, które odwiedzali podczas swojej letniej wyprawy. 
Opowiada w sposób niezwykle prosty i ciepły o tym co ich uszczęśliwia. Nadmorskie klimaty, ciepły wiar i brak pośpiechu, bo tylko wtedy można się w pełni delektować dobrym, regionalnym jedzeniem, wybornym winem i miłym towarzystwem.
Piękne zdjęcia uzupełniają napisane słowa i doskonale oddają wakacyjną, beztroską atmosferę
W rozdziale Bon Appetit możemy znaleźć wspaniałe przepisy - już od samego czytania apetyt rośnie :)
Wiem, że będę wracać do książki nie raz - dziękuję Mimi i Zorki :)







Nie mogę się doczekać kolejnej książki i cieszę się bardzo, że jest już w przygotowaniu!



***


Na wszystkich blogach można już poczuć świąteczną atmosferę, mieszkania są piękne udekorowane i widać jak przygotowania do świąt Bożego Narodzenia idą pełną parą! Zaglądam do Was i podziwiam waszą kreatywność i pomysłowość. Wspaniale potraficie wyczarować magiczny nastrój oczekiwania na te cudne Święta!
Ja w tym roku spędzam Święta w Irlandii z moimi dziećmi i wnukami, które tam mieszkają. Bardzo się cieszę, że się spotkamy i będziemy mogli pobyć trochę razem. Szkoda, że nie możemy świętować pełną rodziną - ale dzięki programowi Skype będziemy się chociaż widzieć i słyszeć z bliskimi w Polsce:)
Wyjeżdżam za kilka dni i dlatego u mnie dekoracje świąteczne są bardzo skromne, wręcz symboliczne.







W mojej dekoracji przeważa kolor biały i srebrny, ale też bardzo lubię czerwone i zielone akcenty, które zawsze kojarzą mi się ze Św. Mikołajem i Świętami Bożego Narodzenia :)





Cynamonowa gwiazda roztacza przepiękny zapach przywodzący na myśl słodkie, lukrowane pierniczki :)





Witam serdecznie nowych obserwatorów :)
Przypominam o moim candy. Cieszę się , że tak licznie zapisujecie się do zabawy :)




Następne posty będę "nadawać" z Zielonej Wyspy :)
Pozdrawiam Wszystkich gorąco i do następnego razu :)

21 komentarzy:

  1. No to ja życzę spokojnego lotu:) A dekoracje, mimo że symboliczne, są piękne! Ja jestem z przystrajaniem do świąt w lesie.... szpital w domu i czasu brak na dekoratorskie eksperymenta; ale mam nadzieję, że już niedługo.... Pozdrawiam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i pogodnych świąt :)

      Usuń
  2. Uroczy i ciepły post. Dekoracja jest w sam raz;delikatna i zaznaczająca czas.
    A książka interesująca.
    Życzę Ci by święta Bożego Narodzenia spędzone na Zielonej Wyspie w gronie rodzinnych przyniosły wiele radości.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie też życzę udanych i radosnych świąt :)

      Usuń
  3. Wiesiu, skromne, ale piękne dekoracje:))))Udanych świąt na Zielonej Wyspie:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :)Tobie również życzę wspaniałych świąt :)

      Usuń
  4. Piękne dekoracje...delikatne i ulotne zarazem:)
    Wracaj nam szybciutko z tych świąt!!!
    P.S.
    Wiesiu, piszesz o swoim candy ale ja nic nie widzę!!! Ślepa jestem czy co???
    Podeślij linka proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe słowa. Piszę o candy z poprzedniego postu, wciąż aktualnym do 5 stycznia. Powinnam dodać zdjęcie i zaraz to naprawię :)

      Usuń
    2. Teraz wyjdę na blondynkę, ale ja już się zapisałam na twoje candy:)))
      Całkiem o tym zapomniałam:)

      Usuń
    3. Dzięki Tobie dodałam zdjęcie i teraz jest tak jak powinno być!

      Usuń
  5. Ksiazka juz czeka na mnie w Polsce :)
    Uroczo udekorowalas dom, ja tez wyruszam na swieta do rodziny dlatego zawsze wczesniej ozdabiam o i owo :)))
    candy chyba przegapilam, zaraz to nadrobie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Anetko :) Candy jest wciąż aktualne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba Twoja świąteczna dekoracja,szczególnie cynamonowa gwiazda.Życzę Ci Wiesiu wspaniałego pobytu u Dzieci i wszystkiego najlepszego dla całej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja świąteczna dekoracja jest taka elegancka! Podobają mi się szczególnie te gałązki wyglądają jakby zamarzły i mienią się tak pięknie!!! A o książce muszę koniecznie poczytać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna świąteczna dekoracja :)
    pozdrawiam i zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dekoracje,cynamonowa gwiazda mnie zauroczyła.Delikatnie i elegancko,to lubię:)Tak fajnie napisałaś o książce,że sięgnę po nią jak tylko będę miała okazję.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe dekoracje,takie delikatne, doskonale oddają nastrój Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo adnie napisałas o książce, a twoja gwiazdka z cynamonu zawróciła mi w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zawsze można spędzić święta ze wszystkimi najbliższymi. Coś o tym wiem.Mimo to święta z córką i wnusiami, choć z zagranicą z pewnością będą pełne radości. Sama wiem jak ja się czuję kiedy moja mama do mnie przyjeżdza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne świąteczne dekoracje. Bardzo podoba mi się patera z bombkami :) Świetny pomysł ! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. nice share,,, may i share your post?
    keep posting and happy bloging!!

    OdpowiedzUsuń