sobota, 29 czerwca 2013

Podaj dalej :)

Witajcie :)

Dzisiaj będę się chwalić :)
Jakiś czas temu udało mi się wziąć udział w zabawie "Podaj dalej"zorganizowanej przez Gosię z bloga Szału nie ma. Według zasad organizator obdarowuje trzy osoby własnoręcznie wykonanymi upominkami i ja znalazłam się w "szczęśliwej trójce" :))))
W czwartek kurier zapukał do moich drzwi i wręczył mi przesyłkę od Gosi :)))
Kiedy ją rozpakowałam, aż podskakiwałam z radości, tak wiele dostałam niesamowitych, wyjątkowych upominków wykonanych jej zdolnymi rękami!!!!!!!!!
Gosiu, sprawiłaś mi ogromną radość, zwłaszcza, że te wszystkie dzieła zrobiłaś specjalnie dla mnie!!!!!!

 Bardzo, bardzo Ci dziękuję !




Wśród tych cudowności jest zawieszka "Welcome"zdobiona metodą decoupage. Wykonana bardzo starannie i zabezpieczona lakierem.



Druga, śliczna zawieszka z serduszkami i ptaszkiem.



Jedno serduszko ozdobione jest malutkimi nożyczkami z metalu...



..a drugie filcowym tulipanem i małym drewnianym spinaczem.



Piękne, uszyte z filcu etui na telefon komórkowy ze słodkim tygryskiem :)



Cudne kolczyki zdobione z dwóch stron również metodą decoupage.



Piękny, lniany woreczek na herbatę z grafiką...



...a w nim pachnąca i pyszna (już piłam) herbata i kawa :)



Woreczek jest też ozdobiony malutką dłonią  :)



Wspaniała zakładka do książek z motywem po obu stronach...



...i z malutkimi okularkami :)



Była też śliczna kartka, na której Gosia napisała parę słów od siebie :)


 Gosiu, jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję :)))

***

 Według zasad , teraz ja mam przyjemność zorganizować zabawę dla Was :)))

Zasady są następujące:
- Aby wziąć udział trzeba posiadać bloga.
- Pierwsze trzy osoby, które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie                 otrzymają ode mnie  mały,  ręcznie wykonany upominek (trzeba wysłać w ciągu 365 dni).
- Osoba, która otrzyma upominek, organizuje zabawę na swoim blogu i wysyła upominki następnym              osobom.

Kochani, jeśli chcielibyście dostać coś ode mnie zapisujcie się do zabawy - zapraszam :)))

Pozdrawiam Wszystkich gorąco i życzę miłego weekendu :)
Wiesia.

12 komentarzy:

  1. To ja się zapisze, zawsze chciałam mieć prezent wykonany przez Ciebie ;-)
    Wieczorkiem wyśle namiary.
    Pozdrawiam i życzę udanej soboty balerinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i z przyjemnością coś dla Ciebie wykonam :)
      Jesteś pierwsza! Napisz mi proszę, swój adres.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Wiesiu proszę napisz do mnie na @ wyślę Ci adres


      barelinaszydelkowanie@wp.pl

      Usuń
  2. jakie to wszystko śliczne:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiszę się i ja :) Nie wiem czy się załapałam ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęć udziału w zabawie :) Jesteś druga :)
      Wyślij mi, proszę adres wysyłki.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Same cudowności :)
    pozdrawiam Cię Wiesiu

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, pięknie Wiesiu. Pozdrawiam i życzę miłego i spokojnego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow- cudenka! Te male nozyczkisa rozbrajajace:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem chętna do zabawy:)Jako trzecia:)

    OdpowiedzUsuń