sobota, 5 października 2013

Wygrałam!!!

Witajcie!

Jestem ogromnie szczęśliwa, a to dlatego, że los się do mnie uśmiechnął i wygrałam moje pierwsze candy u Ani z Posolonych pomysłów!!!
Ania jest bardzo zdolną i kreatywną osobą, tworzy cudowne i niepowtarzalne przedmioty z masy solnej. Zachęcam wszystkich, którzy jeszcze do niej nie trafili do odwiedzenia jej bloga - będziecie zachwyceni!

Dostałam od Ani przepiękne, ozdoby, bardzo starannie wykonane, oczu od nich nie mogłam oderwać!!!


Upominki były ślicznie zapakowane, z wizytówką bloga.



Wśród tych skarbów były dwa ptaszki przecudnej urody...


...piękne serduszka w ramce...


...serduszka różnej wielkości, bardzo ciekawie ozdobione.


Była też wspaniała niespodzianka - trzy serduszka - zawieszki tej samej wielkości...


...słodki, biały aniołek...


 ...i przecudna, biało - czarna zawieszka!


Mam już mnustwo pomysłów jak wykorzystam te wszystkie wspaniałości, a jeden już nawet zrealizowałam :)
Do jednego z serduczek dodałam małą czarno-białą kokardkę i zawiesiłam na rzemyczku :)



Tak powstał  wisiorek do szarego (i nie tylko) sweterka :) Jak się Wam podoba ?



♥♥♥Aniu, jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję♥♥♥



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej niedzieli :)
Wiesia.

53 komentarze:

  1. Miałam chrapkę na te prezenty, ale to Tobie się poszczęściło :)
    Gratuluję. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej ;) no cudowności dostałaś, a pomysł z naszyjnikiem bardzo gustowny ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej - sporo pięknych rzeczy udało Ci się złapać. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja, a zwłaszcza ta słodziutka kokardka
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenciki:) Gratulacje:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i szczęścia! Faktycznie prezenty baaardzo ładne, pomysł na naszyjnik rewelacyjny :) Pozdrawiam ciepło, bo na dworze zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty piękne, ale też trafiły w dobre ręce, bo wisior jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak fajnie że trafiła do Ciebie , wiem jak to jest zapisujesz się a tam inni wygrywają. Ciesz się :D Nic dwa razy się nie zdarza :D
    Uściski i buziole ;-)
    Cudownej niedzieli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!! Super prezenciki, można je na wiele sposobów wykorzystać. Ale się teraz pięknie u ciebie zrobi:-)))
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za bogate candy było. Gratuluję Ci tych śliczności, prawdziwych śliczności.
    Trudno by było się dziwić Twej radości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka! Z tego serduszka zrobiłaś piękną zawieszkę :-)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na małe Candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęściara zCiebie,gratuluje, muszę zajrzec do tych posolonych pomysłów.Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej! To zawsze jest taka miła niespodzianka :) Piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z całego serca Ci gratuluję. Ja wygrałam poprzednie candy u Ani i też miałam cudnie wszystko popakowane - to wizytówka Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fajnie, super ze wygralas :) Gratuluje!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne rzeczy wygrałaś :)

    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulację!!!piękne rzeczy i pięknie zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściara z Ciebie:)Cudeńka! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję cudnych prezencików!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesiu, ślicznie Ci dziękuję za tak miłe słowa :) Zarumieniłam się :) Ogromnie się cieszę, że jesteś zadowolona z prezentów.
    Zainspirowałaś mnie wisiorkiem z kokardką :) Śliczny :)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna zdobycz, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację wygrania samych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mowia ze w zyciu wszystko sie czlowiekowi wraca! No i jak tu w to nie wierzyc, kiedy ja niedawno wygralam piekne Candy u Ciebie. Wlasnie dzisiaj odebralam paczuszke, z bijacym sercem, zaraz z rana, ubrana tylko w tzw. "roboczy dres", pobieglam na poczte. Bylam 5 min. przed otwarciem, druga w kolejce :) W drodze powrotnej kupilam sobie moja najnowsza robotkowa gazetke i swieze buleczki na sniadanie. Sniadanie w towarzystwie:)
    Reszte relacji znajdziesz u mnie na blogu, ja jeszcze raz dziekuje a Tobie wspanialej wygranej gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Ci wygranej,a szeptem powiem ...zazdroszczę...hihi.Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wygranej :)
    Korzystając z okazji zapraszam Cię na rozdanie: http://marharitta.blogspot.com/2013/10/swietujemy-urodziny-rozdanie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesiu to się nazywa szczęście :) Gratuluję i cieszę się z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje Ci wygranej :):) Piekne prezenty dostalas :) Serduszko zawieszka wyglada Slicznie :):) Zycze Ci Kochana Milego Tygodnia :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, piękne ozdoby. U mnie też Candy, zapraszam do udziału może poszczęści Ci się u mnie ;) Btw: Nominowałam Cię do Liebster Bog Award - więcej szczegółów u mnie: stylowoizdrowo.blogspot.com. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe prezenty, i do tego ślicznie zapakowane :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień dobry!
    Mam do Pani ogromną prośbę, szukamy osób, które zrobiłyby coś hand made i ofiarowałyby to na aukcję charytatywną.
    W niedzielę rozpocznie się akcja na fb, mająca na celu zebranie pieniędzy dla Olka Spadło na operację ratującą życie. Chłopczyk urodził się ze skomplikowaną wadą serca HLHS - lewa komora serca jest niewykształcona.
    Musimy zebrać aż 130 tys. zł. I mamy na to tylko miesiąc!
    Jesteśmy na etapie szukania ludzi, którzy chętnie zrobią coś hand made i ofiarują to na rzecz Olka.

    Jeśli jest Pani w stanie coś zrobić dla Olka to proszę o odpowiedź na mojego maila: troy.troy@wp.pl
    Będę potrzebowała zdjęć tego przedmiotu, krótkiego opisu i adresu Pani strony internetowej.
    Jeśli się Pani zgodzi, to będziemy cały czas w kontakcie i dam link do tego wydarzenia n FB, które zostanie utworzone w niedzielę.
    Aukcja dla Olka będzie wyglądać jak ta dla Oliwki Maślanki: https://www.facebook.com/events/555379611217194/?source=1
    Albo Julki: https://www.facebook.com/events/1418503538380941/?source=1
    Gabrysia: https://www.facebook.com/events/218058531707655/?source=1
    I ja jeszcze Olgę Kostkę wspieram.
    Jest trochę tych dzieciaczków, które potrzebują naszej pomocy…

    Anna z http://marny-puch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cuda wygrałaś!

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog!
    Zapraszam Cię do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje !!! jakie to wszystko przepiekne !

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję, super wygrana, zapraszam do mnie na candy http://milydrobiazg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przejrzałam właśnie Twojego bloga - przepiękne rzeczy, oczu nie mogę oderwać.
    Gratuluję i pozdrawiam ciepło!

    Greta

    OdpowiedzUsuń
  35. co się z tobą dzieje??? gdzie sie podziewasz??

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj
    Gdzie Ty tak zniklas ?? Mam nadzieje ,ze u Ciebie wszystko wporzadku !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie i odezwij sie ,daj jakis znak zycia !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie gratuluję, szczęściaro! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale piękne :) Zazdroszczę wygranej :)

    http://annamarialazarek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń