piątek, 22 marca 2013

Witam wiosennie :)


Och, ta wiosna spóźnia nam się troszeczkę!
Chciałabym już wiosny, takiej prawdziwej, ciepłej i słonecznej a tymczasem za oknem wciąż mroźnie i śnieżnie! Mam nadzieję, że to ostatnie podrygi tej zimy :)
Jutro wybieram się razem z córką na weekendową wycieczkę do Lwowa i przyznam się, że mam obawy, czy z powodu złej pogody nie odwołają wyjazdu w ostatniej chwili.

***

Jak wiecie ostatnio zajmowałam się szyciem króliczków dla moich wnuczątek :) Uszyłam następne dwa, też dziewczynkę i chłopaczka - pirata, na specjalną prośbę Młoszka :)

Przedstawiam Wam drugą dziewczynkę...



 ...dostała czerwony sweterek...



...i chłopczyka - pirata :)







 Tak wyglądają razem...



 Jeszcze kilka zbliżeń...



 Różyczkę z atłasowej wstążki kupiłam w pasmanterii.




I jeszcze ostatnie zdjęcie grupowe, zanim pojadą do nowych właścicieli :)



Pisałyście w komentarzach, że szycie zabawek wciąga i ja się z tym całkowicie zgadzam !
Już planuję szycie kolejnych :)))))

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i do następnego razu :)
Wiesia.


14 komentarzy:

  1. Sweterek cudny, cała banda urocza, a pirat wywołuje uśmiech, jest wyjątkowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne towarzystwo, na zdjęciu grupowym wyglądają extra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczka:)))
    Ubranka super...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te twoje kroliczki :) I taaak szycie zabawek Baardzo wciaga :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesiu, piękna ta królicza gromadka:) oczywiście, że musisz szyć dalej:))))Udanej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka gromadka:)Mam nadzieję,że wycieczka będzie udana,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale poszyłaś :) Wyglądają pięknie ... dzieciaczki będą zachwycone :):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesoła ekipa:)ale sweterki extra mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Królicza gromadka piękna:)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie,tylko czym ja Ciebie zaskoczę jak takie cuda szyjesz:(
    pozdrawiam serdecznie
    w wolnym czasie podeślij mi adres na marbry209@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kroliczki wychodza spod twojej igly, widac dbalosc o kazdy detal.
    Z wycieczki pewnie juz wrocilas, wiec bede czekac na foto relacje, tymczasem pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szyjesz je ręcznie czy na maszynie? Są na prawdę ładne i dopracowane. Chciałabym spróbować zrobić coś ładnego, ale mam słomiany zapał i ograniczone umiejętności, więc zostaje mi oglądanie i podziwianie.

    OdpowiedzUsuń